اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۶۹۶

اینکه به برانکو گفته‌اند با پرسپولیس تمدید نکند کذب است

اینکه به برانکو گفته‌اند با پرسپولیس تمدید نکند کذب است
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: اینکه گفته می‌شود به برانکو گفته شده تا با پرسپولیس قراردادش را تمدید نکند تا به پرسپولیس برود کذب است.
۱۹:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدرضا حاجی‌بیگی در گفت‌وگویی، درخصوص جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: در جلسه امروز درخصوص موضوعات گذشته صحبت کردیم و همچنین مسائل مربوط به قراردادهای باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. قرار است همگی کمک کنیم تا کارهای باقی‌مانده به خوبی انجام شود و کارها روی روال انجام شود. همچنین درخصوص یکسری از مسائل مالی بحث و بررسی صورت گرفت و قرار است مسائل مربوط به این موارد هم با کار گروهی انجام شود. 

وی درخصوص  اینکه بحث تمدید قرارداد با برانکو به کجا رسید تصریح کرد: پس از صحبت‌هایی که با او داشتیم تمدید قرارداد با برانکو قطعی شده و نهایتا تا اوایل هفته آینده قرارداد او با باشگاه تمدید خواهد شد. 

حاجی‌بیگی درباره حضور ایرج عرب از مدیران وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:قرار است آقای عرب از فردا کار خود را در باشگاه پرسپولیس آغاز کند و او برای کمک کردن به باشگاه پرسپولیس به این باشگاه می‌آید، قرار است آقای عرب مسئولیت پشتیبانی باشگاه را برعهده بگیرد. 

وی در پاسخ  به این سوال که برخی رسانه‌ها مدعی شدند که به برانکو گفته شده با پرسپولیس قراردادش را تمدید نکنید چرا که او گزینه تیم ملی و نشستن جای کارلوس کی‌روش است،‌ خاطرنشان کرد: این مساله کاملا کذب است. صحبتی در این  خصوص انجام نشده و همه ارکان باشگاه مشتاق هستند تا برانکو در پرسپولیس ادامه دهد. همچنین خود برانکو هم علاقه زیادی به پرسپولیس دارد و ارتباط خوب او با هواداران باعث شده تا علاوه بر نتایج خوب همه خواهان این باشند که برانکو در پرسپولیس بماند و به همین دلیل بر سر تمدید قرارداد با او به توافق رسیدیم. 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه جانشین علی‌اکبر طاهری در هیات مدیره پرسپولیس چه کسی است و چه زمانی به این پست اضافه خواهد شد، تصریح کرد: هنوز کسی برای این پست مطرح نشده اما قطعا از سوی وزارت ورزش و جوانان این مساله مشخص خواهد شد. 

وی درباره اینکه قرار است او مسئولیت معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس را برعهده بگیرد، اظهار داشت: جا دارد از زحمات آقای ترکاشوند که در این پست نیز فعالیت می‌کرد تشکر کنم چرا که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده بود. قرار است هر کدام از اعضای باشگاه در زمین‌هایی که می‌توانند کمک حال باشگاه باشند و کارها را انجام دهند. من هم قرار است در این زمینه کارها را انجام دهم اما جایگزین ترکاشوند نیستم. 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین